舉兩「啞鈴」保纖腰 岑麗香無計劃追女

文章日期:2022年11月29日
岑麗香分享暖男大仔窩心事 會否追多個女順其自然

【明報專訊】岑麗香(香香)自誕下細仔「小腰果」後,一直專心照顧小朋友,剛踏入38歲的香香昨日獲邀到九龍塘為商場巨型聖誕樹揭幕,承認因疫情已很久沒出席公開活動,對於被讚凍齡有術,仍保持童顏及小蠻腰,她說:「疫下要留在家,又有兩個啞鈴,就是兩個仔,一個30磅、一個34磅,所以無時無刻都做緊運動。」她透露會繼續演戲,當細仔長大少少,有好劇本就會重回工作崗位,稱十分期待。

香香表示帶小朋友去旅行較辛苦,聖誕節一家人會留港慶祝,「我不鍾意『小強』,只鍾意『大強』,大仔好乖,知我驚曱甴,有次見我遇到曱甴大嗌,佢同我講唔使驚,下次再有曱甴就幫我,以為他講完就算,已經好冧,最近又見到隻細曱甴,他便叫我畀隻手他,拖我到一個安全地方,得3歲半人仔,沒想過他咁識諗,當刻好感動,決定送好多車車玩具給他做聖誕禮物,細仔都有份」。香香稱知道陳凱琳宣布第3度有喜,恭喜對方,問她可有計劃追多個女?她說:「無諗過,順其自然,𠵱家已經好充實,呢啲嘢迫唔到,最緊要知足、自得其樂。」

記者:林祖傑

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com