膺亞洲最佳娛樂節目主持冠軍 李思捷恨拍《思家大戰》第三季

文章日期:2022年12月13日

【明報專訊】李思捷監製及主持無綫遊戲節目《思家大戰》,贏得新加坡「2022亞洲影藝創意大獎」(Asian Academy Creative Awards 2022)最佳娛樂節目主持亞洲區冠軍殊榮,昨日無綫特別預備了蛋糕和香檳,為他及節目團隊慶祝。

李思捷受訪時難掩興奮,承認開心到手震,不過沒有因得獎激動到喊。他表示獎項由總經理曾志偉幫他空運回港,當他知道得獎時立即向家人及朋友分享喜悅,打算遲些請團隊食飯慶祝。是否人生中最大獎項?他說:「同TVB上年個獎一樣大,一樣咁開心,不過因為今次是和其他不同國家角逐,估唔到個節目可以衝出香港。」

李思捷直認很想開第三季,「呢份工真係正到爆,每日做緊自己鍾意做嘅嘢,呢個show係我偶像Steve Harvey主持,睇咗咁多年,我可以主持到是夢想成真,不是要搵什麼大錢,這個節目是一個好好的工作畀我enjoy」。他透露已有新構思,想做一些婦女節目,為家庭主婦散發正能量,「不過今次做監製,未必親自落場主持」。

記者:林祖傑