應粉絲要求簽CD 陳奕迅見「肥陳」燈牌嗌掃興

文章日期:2022年12月13日

【明報專訊】陳奕迅(Eason)紅館舉行25場跨年演唱會,前晚(11日)第3場,除Eason太太徐濠縈與女兒陳康堤到場支持外,還有彭于晏與林家棟。Eason唱《幸福摩天輪》時,有接近舞台邊的觀眾遞上CD索簽名,Eason有求必應獻上第一次在演唱會簽CD,他接過CD後還問對方:「你叫咩名?」觀眾報名後,他又問:「睿智,係咪智慧個智?」觀眾回覆「睿志」,但Eason已寫了「睿智」,笑說對方改名一晚;他送回CD後,伸手跟對方互擊拳頭,之後拿消毒藥水噴手,說下次要袋定消毒藥水。

唔認歌聖 寧做歌手

Eason除耳機感受觀眾歡呼聲,提到觀眾席上的燈牌,「你睇……成晚睇住『肥陳』兩個字,其實好掃興」。歌迷即時換上「歌聖」燈牌,Eason笑道:「歌聖?歌手算啦,佢哋好特別,成日整燈牌都好特別,幾十歲人仲有咁嘅興致,我都就嚟50(歲)啦,仲有燈牌,I'm still hot。」他自言從不是偶像派,澄清燈牌不是他畀錢整,有錢留來做好唱片,「𠵱家做CD係做紀念品咁做,有邊個屋企仲有CD機?其實唔多。𠵱家係電話世界嘛,我已接受咗喇,你影我啦,你唔影我,我覺得自己冇存在價值,影我啦。」

之後Eason問觀眾:「你哋係咪從來未試過喺紅館睇一個演唱會,有歌手由頭到尾冇斷過咁唱歌?冇乜講嘢?我成功咗喇!其實真係好正,係咪覺得聽得入好多?音響又好好?」現場觀眾大叫:「超正呀,正到癲,正到黐線。」Eason感動哽咽,咬唇忍淚,多謝觀眾對他的等待;encore環節他選唱《黃金時代》,全場觀眾開心大合唱。

娛樂組