「MIRROR唱《富士山下》好過陳奕迅」 鏡粉言論掀網民熱議

文章日期:2022年12月14日

【明報專訊】陳奕迅(Eason)近日在紅館舉行演唱會延續歌神傳奇成熱話。去年男團MIRROR成員姜濤、Anson Lo(盧瀚霆)、Edan(呂爵安)及Jer(柳應廷)在ViuTV節目《Chill Club》合唱Eason金曲《富士山下》,該片段突然在網上翻Hit。有「鏡粉」認為四子唱得比原唱更好,甚至不知道原唱是誰,有留言:「我頭先專登聽原唱個MV,佢哋4人唱得好聽過原唱啦,特別係Jer同姜濤,其實Edan都唱得好,但佢啲懶音好勁,Anson Lo就進步好多。」

網民對鏡粉的評論不以為然,並掀熱議,有指MIRROR四子的唱功跟Eason不同level,硬要說他們比原唱唱得好,覺得有些過了。《富士山下》是Christopher Chak作曲、林夕填詞、陳奕迅主唱,於2006年推出,其中歌詞意境加上Eason的演繹,讓歌迷細味成金曲。有網民指有些鏡粉年紀較細,可能未聽過Eason唱《富士山下》。

娛樂組