投訴「金牌媒人」林盛斌未盡力 呻感情成績零分 胡定欣恨聖誕有人陪

文章日期:2022年12月14日

【明報專訊】胡定欣一直苦等真愛出現,但41歲的她即使託「金牌媒人」林盛斌(Bob)幫忙,至今仍未有着落,忍不住投訴Bob未盡力。昨日她與譚俊彥出席活動,受訪時得知對方會帶小朋友到主題樂園歡度聖誕,即酸溜溜稱也想有人陪伴到主題樂園玩,即時獲譚俊彥安慰,寄語寧缺勿濫。Bob回覆《明報》稱已着緊處理中,只是暫時未找到胡定欣合眼緣的人,感情事好講feel。

胡定欣與譚俊彥昨日出席「最強人氣品牌大獎頒獎典禮」,兩人分別獲頒「最強人氣廣告男、女星」,同場張馳豪及因事未能出席的炎明熹(Gigi)與姚焯菲同獲頒「最強人氣廣告歌演繹歌手」獎,同樣獲頒「最強人氣廣告女星」的黃智雯亦未能親身到場領獎。

獲頒「最強人氣廣告女星」

胡定欣早前在另一個頒獎禮獲頒「最佳女演員」獎,開心今次再獲獎項。譚俊彥笑言暫時只得一個獎,要沾胡定欣的旺氣。

胡定欣說:「跟健康品牌合作剛好10年,得到這個獎,如同品牌見證我成長,支撐住我的健康身體去應付我的演藝事業,希望憑《白色強人II》角色,可以跟醫療產品合作,覺得健康方面比較重要。」

譚俊彥謝絕父女檔拍廣告

譚俊彥表示今年首度拍攝月餅廣告,希望長做長有,跟胡定欣一樣10年來一直冧莊,笑言廣告中的女兒年紀還小,可以拍到長大。問到會否跟真正女兒父女檔拍廣告?他說:「等她大個啲先啦!目前小朋友都應該先專注學業,想盡量給女兒保留童真,畢業後大把機會做嘢,到時可能調轉,她不想跟我拍呢!現在小朋友有自己的意願,我不可以幫她揸主意,其實女兒都有很多騷要做,例如為學校活動擔任司儀,她的英文發音差不多叻過我,普通話又講得比我好,我就愈來愈普通,我的職責是做司機,袋定張八達通做『阿四』。」

「擇偶無條件 行出嚟啱就啱」

譚俊彥表示聖誕節會陪小朋友到主題樂園玩。在旁的胡定欣聞言說:「真係好,有得家庭樂,我都想搵朋友一齊到主題樂園玩,見到啲相,有好靚煙花。聖誕節都是跟朋友共度,唯有叫朋友唔覺意帶啲新朋友來認識吧!」她投訴Bob為她做媒人近一年卻未見成績,「佢有介紹,但已到年尾,成績表仍是零分,點算先!聖誕節畀個機會佢做啲嘢吧!都揀咗咁多年,現在已去到無條件,行出嚟啱就啱,希望有個快樂聖誕」。譚俊彥安慰道:「梗係寧缺勿濫啦。」

Bob:感情呢家嘢好講feel

Bob對胡定欣的埋怨有解釋,他說:「暫時未合眼緣啫,努力緊㗎喇!感情呢家嘢好講feel。(胡定欣是否沒設定要求?)就算有要求都係好正常。(明年會否幫她追落後?)真係處理緊㗎喇。」

記者:林祖傑