免費客串193新歌MV 鄭裕玲:有理由懷疑佢暗戀我

文章日期:2022年12月16日

【明報專訊】鄭裕玲(Do姐)早前宣布約滿無綫後,HOY TV搶頭啖湯請Do姐拍旅遊節目。男團ERROR成員郭嘉駿(193)亦把握機會,邀請她客串新歌《越州公路193》MV。Do姐獻出客串MV第一次,笑稱懷疑193暗戀她,所以怕煩便一口應承。MV至昨晚上架24小時,有逾15萬點擊。

193表示第3首個人單曲《越州公路193》特別送給粉絲,答謝支持。這首歌找來謝安琪監製、張繼聰作曲、黃偉文填詞,唱出一個人移民外地,靠聽廣東歌支持自己尋夢的故事。他說:「歌詞裏提及聽廣東歌,是比喻粉絲一直支持我,一直聽廣東歌這種堅持,才令我可以行到今日,甚至終於可以同Do姐拍嘢,知我咩料啦!」

專人設計造型展現高貴一面

193的MV貫徹有女主角,但歌曲是送給粉絲,他說:「MV一是無女主角,一是搵個好勁的女主角。」結果他誠邀Do姐客串,「MV裏出現4個地方,包括台灣、加拿大、倫敦及香港,需要好高貴的角色,我心目中最高貴是Do姐,諗住碰吓運氣,點知她一口答應。之前不夠膽問,怕有好多合約上的問題,免得面懵懵被拒絕」。

193為展現Do姐高貴一面,找專人設計造型,配以鑽飾,並將古董車改頭換面變成的士。看到193的心思,Do姐笑說:「我有理由相信佢暗戀我,我無以為報,所以佢問我可不可以客串,我怕咗佢,就客串了。」

193:下次加親吻戲

不過Do姐以為跟193有好多對手戲,想測試對方的演技,點知不多。193聞言問Do姐有否看他在劇集《季前賽》演出,指自己是ViuTV黎耀祥,可以攞視帝。他又解釋搵到Do姐客串已好好,不敢要求太操勞,又驚多戲分被拒絕。他提議下次搵Do姐做女主角,跟他有親吻戲。Do姐沒好氣說:「所以我咪話你暗戀我囉!」193即說:「我這些是明戀啦,做到咁足!」

約埋姜濤上Do姐屋企打掃

Do姐未有收任何酬勞,只要求拍得夠靚。193不知怎樣報答,Do姐說:「家家有求,第時有嘢要你幫忙,就搵你幫手。」193指就算為Do姐打掃屋企都OK,聽說Do姐屋企好大,很想參觀,「最多約埋姜濤一齊來,姜濤整傷隻腳,我可以幫手推輪椅」。Do姐笑說:「好喎!無任歡迎,ERROR其他3個可以不要了。」193還找來30名粉絲演出,他眼濕濕說:「這個MV不是好見到佢哋個樣,但我不想搵臨記客串,意境、意義上大於一切。這30名粉絲是最早跟我,叫佢哋來幫手,大家都OK。」

Do姐在社交網上載與193合照,留言:「絕對有理由懷疑193暗戀我!所以費事煩,就一口應承幫佢客串MV。第一次客串MV,感覺唔錯,大家要loop多幾次,支持吓佢,支持吓我嘅第一次。仲有,佢話如果夠1000萬views,我就要follow佢,不過我無應承嘅。」Do姐的Instagram目前只追蹤姜濤及王嘉爾。

娛樂組

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com