表演中途遇霧有感而發 黎明如經歷一人置身大海

文章日期:2022年12月20日

【明報專訊】黎明(Leon)假中環海濱活動空間舉行一連兩場《LOVFINITY Vivienne Tam x Leon Lai Fashion Concert》前晚尾場,有歌迷送上公仔,Leon珍而重之拿着,發覺公仔的眼鏡彎了,他說:「人家送畀我的禮物,我不捨得不惜住,前一晚有歌迷送了一個公仔給我,後來發現只得一隻鞋,好彩今天找到了。」歌迷即報以掌聲。 Leon獻唱完《一生幸福》,現場一片寧靜,歌迷正準備大叫「Leon」時,他有感而發,「好靜,你哋唔好講嘢,頭先有啲霧吹過,加上兩盞大光燈。我好似喺個海中間,完全見唔到任何人,好似一個人都冇咁。每次都有很多不同經歷,會在自己腦海中記低,好彩冇落雨,要多謝個天,預祝下次見你哋唔使戴口罩啦」。

是次演唱會結合著名設計師Vivienne Tam的新一季時裝騷,Leon稱每次演出也有不同回憶,今次有Fashion show,未知將來有沒有機會行catwalk,他搞笑自問自答:「一定有嘅,來生啦,在台上的模特兒真的需要長時間訓練,無人唔辛苦㗎,最重要大家開開心心,過開心的聖誕、新年。」

羅孝勇為太太紓解疲勞

擔任表演嘉賓的王丹妮,丈夫羅孝勇、女兒、母親及奶奶入場支持。羅孝勇在澳洲修讀脊醫課程,趁聖誕假回港捧老婆場,他透露仍要讀4年,今次運用已學到的脊醫知識為太太紓解疲勞。

娛樂組