平安夜歌迷賴皮唔走 陳奕迅破例再安歌賀第100場騷

文章日期:2022年12月26日
陳奕迅平安夜唱德文版聖誕歌 與歌迷共度第100場紅館個唱

【明報專訊】陳奕迅(Eason)《Fear and Dreams演唱會》前晚第12場,是他在紅館的第100場演唱會,加上平安夜,他特別清唱德文版《Stille Nacht》,完場時有九成歌迷狂叫𨂽地安歌15分鐘不肯離場,故安歌再安歌。Eason笑稱觀眾好賴皮,「我衫都換晒,你哋想點呀?你哋聽日唔使開工呀大佬,我要返工……我要返嚟呢度,仲有幾場,我仲有一半呀。你哋傳咗出去就真係大件事,我想話你聽,今(前)晚係例外……你哋真係好嘢,竟然九成人喺度」。

Eason笑稱開騷前聽人講是他的第100場紅館演唱會,自言沒有理會,但既然第100場,便一起慶祝,並說:「好似網球員咁,第100場咁……結果輸咗咁點?都係照慶祝囉,冇咩所謂,音樂仲好,音樂係冇輸贏,有時係啲人搞drama……話邊個好啲、邊個差啲、佢音長啲、佢又短啲,其實音樂係講feeling……唔係咩?」他稱是否第100場不重要,歌迷在場已經是最重要,「就係咁簡單,希望大家有不如意,有害怕,今(前)晚有一些好的能量,你哋可以吸到返去。Merry Christmas,我會繼續做好本分唱好歌」。

娛樂組

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com