林敏驄放低拐杖滿場飛 被嘲不連戲 黃日華點名讚丁子朗戴祖儀

文章日期:2023年01月10日

【明報專訊】林敏驄在無綫頒獎禮未能憑《下流上車族》奪視帝,但未有影響心情,因踢波弄傷腳的他更興奮得放低拐杖在後台周圍行;TVB娛樂新聞台上載後台情况,見林敏驄被葉念琛取笑:「拐杖呢?連吓戲好喎!」林敏驄又巧遇老友任達華,發揮搞鬼本色,不停篤任達華腹肌,又無厘頭說:「任達華不是一朝一夕練成嘅,你睇他的腹肌,call他都不覆機。」令任達華感尷尬。

戴祖儀:開心到似攞獎

黃日華點名讚新一代演員包括丁子朗、周嘉洛、吳偉豪及戴祖儀,他說:「我覺得如丁子朗向奸角發展,成就可能更高;戴祖儀有性格及潛質,希望他們可以珍惜每個機會,盡力將自己最好一面展示畀大家睇。」被問到會否再拍劇集?黃日華說做了40多年,現在休息享受。戴祖儀得知獲黃日華讚賞,開心在社交網發文,「畀人鍾意係一件好幸福嘅事,尤其係畀一位咁叻、咁型、咁勁嘅大前輩讚,多謝你呀黃日華前輩,開心到好似攞咗獎咁。小妹今年會開turbo,回報大家嘅愛!#如有機會同黃日華前輩對戲就幸福×10,000」。

梁榮忠想再與陶大宇合作

無綫頒獎禮邀請很多甚少在熒幕露面的嘉賓,除黃日華、任達華、呂良偉,還有郭可盈等。昔日《刑事偵緝檔案》系列拍檔陶大宇、梁榮忠說有好多年未見郭可盈,他們亦有段長時間沒合作,梁榮忠指陶大宇是難得的好拍檔,是再合作的首選。

記者:陳釗

攝影:劉永銳