張致恒被指出軌欠債 妻雯雯劃清界線:我都冇錢

文章日期:2023年02月09日

【明報專訊】張致恒(Steven)與老婆區燕雯(雯雯)2019年結婚,育有3子。Steven經常被指財困及欠債,與雯雯關係時好時壞,不時傳出離婚。雯雯早前曾公開鬧Steven又懶又廢,並透露已搬家,在社交網上載近照只有她與兒子,未見Steven,惹已離婚揣測。

雯雯前日在社交網撰文自爆「被信息轟炸」,內容包括指控Steven出軌和欠債等,並表示她無錢為對方還債,似跟Steven劃清界線。她寫道:「如果你搵我,係想講我老公曾經問你借錢,而又未還錢嘅,好抱歉,我都冇錢。如果你搵我,係想講我老公佢係一個咩人、人格係點,有咩缺點,我諗我同佢認識咗10幾年,結咗婚4年,都應該夠了解。如果你搵我係想講,同過我老公有嘢又或者佢出軌,我諗我只可以答你,就算係事實,其實對我都冇乜影響,我相信目前嘅我唔會因為呢啲咁嘅嘢,而影響到我嘅生活,又或者情緒。再講我選擇得同一個公眾人物結婚,我諗好難免有好多個唔同嘅你哋出現搵我。」雯雯最後談到離婚一事:「如果你哋嘅目的係想我哋離婚,我諗我可以同你講,我已經有我嘅路行,若果我真係要離婚,我諗我可以有好多原因,但係一定唔會係因為一個又一個你哋嘅故事。」

娛樂組