張敬軒出發赴倫敦開騷 逾300歌迷唱歌送行

文章日期:2023年03月08日

【明報專訊】張敬軒(軒仔)前晚出發往英國,提早為3月16日舉行一連三場的《The Prime Classics Hins Live in London張敬軒倫敦演唱會》備戰,逾300歌迷到機場送機,場面墟冚。

軒仔得知歌迷為見他等候數小時,下車便跟歌迷簽名、合照,他說:「好耐無見大家唔戴口罩個樣,多謝大家山長水遠嚟到。」有歌迷高呼:「帶埋我走。」軒仔笑道:「我啲行李已經爆晒喇,咁我要買個大啲嘅篋。」亦有歌迷高唱《讓我跟你走》送行。據知軒仔的香港官方歌迷會有逾500歌迷將飛往當地撐場。

倫敦演唱會門票秒速售罄,紀念入行20周年的紅館演唱會DVD及CD同樣一碟難求,軒仔說:「真係好意想不到,大家真金白銀買飛睇我演唱會之餘,仲買碟支持,真係好多謝大家、好感恩。」軒仔完成倫敦演唱會後,7月會到美國拉斯維加斯、Reno、紐約舉行3場巡迴演唱會。

娛樂組