盧淑儀備紅館騷海報戰衣 李克勤聽命太太真空上陣

文章日期:2023年03月16日

【明報專訊】李克勤相隔6年再踏紅館,將於5月13日至16日舉行《弦續李克勤‧港樂演唱會》,本月22日優先訂票,29日公開發售。克勤早前與港樂近60人一起拍攝海報,由於人數眾多,他們移師到演奏廳取景,由早影到晚。克勤20年前曾與香港管弦樂團合作開紅館騷,今次再相逢,海報設計充滿濃厚友情,用兒時玩具帶出由細玩到大的溫馨及歡樂,想告知大家音樂可以有好嚴肅一面,亦可以好輕鬆快樂,個騷好認真做亦可以好好玩。

克勤的海報造型由老婆盧淑儀負責揀衫,他笑言:「我拆開個衫袋,以為帶少了襯衫,點知打畀老婆,佢話:『你識咩,總之入面真空啦,乜都唔使著,係咁先靚。』老婆話乜就乜啦,覺得入面涼浸浸咁。影相嗰陣有工作人員竟然提我,李生你走光呀。麻甩佬都有人提走光,我覺得好好笑。」

克勤說疫情後,相信每個對音樂有憧憬的歌手,都等到頸長,好恨再一次在紅館做騷,「今次個騷,我希望歌迷觀眾可以多些參與,已經在社交媒體叫歌迷留言畀我想聽咩歌,大家同我一齊揀」。會否有特別嘉賓?克勤賣關子說:「有,其中一晚有個來頭好猛嘅嘉賓,睇大家買飛買唔買得中啦。」

娛樂組