曾與蔡天鳳碎屍案被捕女子合照 張振朗:佢係朋友嘅朋友

文章日期:2023年03月19日

【明報專訊】張振朗前晚聯同一眾應屆港姐到尖沙嘴出席慈善晚宴,他表示去年出席同一晚宴要戴口罩,今年不用戴口罩還要上台唱歌,心情有點緊張。是否唱張智霖的歌?他說:「戒咗好耐!會唱林峯與陳奕迅的歌。其實我都想有多啲自己主演劇集嘅主題曲,好似以前羅嘉良咁,但試過一次就無,希望之後陸續有來。」對於曾與蔡天鳳碎屍案被捕潘姓女子合照,張振朗說:「張相係多年前影嘅,佢係朋友嘅朋友。」

林鈺洧恨做飲食節目主持

港姐冠軍林鈺洧早前客串主持無綫節目《健康必殺食》,她說學了很多,拍完沒有肥,反而由朝拍到晚瘦了,她說:「我唔會再節食,現時身形好健康,希望努力keep住。」

可覺得有做主持天分?林鈺洧說:「好多同事、朋友都覺得我適合做主持,有少少急才,我都有興趣向這方面發展,特別係飲食節目,因為鍾意下廚同品嘗美食,可以寓工作於娛樂。」

記者:林祖傑