自爆搵屋遇拒租 張致恒老婆稱被嫌多小朋友

文章日期:2023年03月28日

【明報專訊】張致恒(Steven)和老婆區燕雯(雯雯)育有3子,Steven被爆欠債纍纍,一家生活拮据,夫妻屢傳離婚。雯雯不隱瞞經濟困難,曾自爆兒子沒有錢搭車上學;最近她開網店掙生活費,但被指淘寶貨扮韓國貨,她發文否認賣A貨,「可唔可以畀條生路我行」。

雯雯繼早前撰長文回應「被信息轟炸」,內容包括Steven出軌和欠債等,日前疑又受不住被債主追債及滋擾,她在社交網限時動態發文,再次跟Steven劃清界線,「我喺呢度講多最後一次,要追數嘅,搵番問你借錢嘅人,不斷用唔同電話打畀我,喺我唔同嘅平台留言,信息騷擾我,我都幫你唔到!如果你騷擾到我嘅屋企,我係真係會同你死過,我乜嘢都唔驚!我𠵱家只係得命一條,我每1秒,只係希望有奶粉、有飯錢!我只係希望用我嘅時間,我嘅能力去照顧我嘅屋企!」昨日她自爆又要搬屋,搵屋時遇拒租,問題不是養狗,而是被嫌太多小朋友。

娛樂組

相關字詞﹕每日明報-娛樂