薛家燕肥媽帶頭 女星排隊獻吻賀壽 70歲曾志偉:有排唔洗面

文章日期:2023年04月14日

【明報專訊】無綫電視總經理(節目內容營運)曾志偉今日70歲生日,連日來不同好友為他慶祝。譚詠麟前日在社交網分享志偉捧蛋糕照片,寫道:「4月最多人生日,又要提早同『獎門人』慶生!今晚整咗個蟹肉海膽蛋糕畀佢試吓。」志偉獲無綫台前幕後為他舉行驚喜生日會,大批藝人參加,包括薛家燕(家燕姐)、肥媽、劉佩玥、馮盈盈、吳若希、江嘉敏、譚俊彥、黎諾懿、洪永城、戴祖儀、羅毓儀、宋宛穎等,眾人大唱生日歌,家燕姐特別準備了巨型壽桃蛋糕賀壽星。志偉許願,「希望大家、觀眾都身體健康,賺多啲」。肥媽與家燕姐齊吻賀志偉,他開心嘟嘴望鏡頭;家燕姐還送上大利市。

志偉接受TVB娛樂新聞台訪問時,林秀怡、吳幸美、朱凱婷等都突襲在鏡頭前獻吻,他笑說:「唉!人妻又有,人母又有,祖母都有。未試過兩個(肥媽與家燕姐)夾埋百幾歲嚟惜我,有排唔洗面啦。今日主題叫醜態百出呀。」

娛樂組

相關字詞﹕每日明報-娛樂