49場《愛我別走》圓滿落幕 黃子華:有今生無來世

文章日期:2023年04月25日

【明報專訊】黃子華、林海峰(Jan)演出49場舞台劇《愛我別走》前晚圓滿落幕。他們跟團隊謝幕時說感受,子華感觸說:「喺現場咁多人入面,識阿Jan最耐,因我哋一齊喺商台嘅時候,軟硬天師大紅大紫時,我就離佢6呎,喺商業一台做緊嘢。」林海峰補充說:「之後就一路沉落去喇。」

林海峰開心與子華合作

黃子華笑說:「各有浮沉啦,人生就係咁樣。坦白講,點諗到好多年後會有機會同林海峰同台,一齊奮鬥3個月。人生好多奇妙事情係可以發生嘅,係想像唔到嘅,更加奇妙係阿Jan人如其名『好精』又『好正』,我都歎咗佢3個月,真係非常開心,好多謝大家畀呢個機會我哋合作,好多謝莊梅岩,係佢拉攏我哋嘅,我哋都無諗過有呢個可能。」子華還笑說:「有今生無來世,係得今次機會嗌回水咋!」

林海峰自稱不是劇場人,能參與劇場演出非常感恩,多謝莊梅岩給他機會演出《短暫的婚姻2022》及《愛我別走》,過了一段豐盛日子,又搞笑說代表「彭羚兒童發展基金」多謝莊梅岩。他提到早前獲提名爭金像獎最佳男配角,「輸咗畀第一屆金像獎最佳男主角兼終身成就獎嘅許冠文,我覺得自己係『序有應得』,但起碼叫做行過紅地氈」。他稱能參與黃子華舞台劇,覺得已獲最佳男配角的名銜,再次多謝黃子華。

黃子華昨日在社交網談感受:「過後總是覺得匆匆,黃先生過去一年做了九十九場舞台劇,林先生恐怕也做了八十場。某些晚上會聲沙、力歇難以為繼,但落幕才一天,又仿似別人遙遠的故事了。新一天,祝願林先生和所有同台的好友,和所有在不同舞台扮演不同角色的朋友,能夠用最愉快的心情細味匆匆的每一天。」

娛樂組