人氣下滑粉絲流失 菊梓喬「520」開騷挽一姐聲勢

文章日期:2023年04月26日

【明報專訊】菊梓喬(Hana)面對公司星夢娛樂(現名:TMG)人事變動,比以往沉寂了不少,同時少了機會與粉絲見面,隨疫情過去,Hana工作逐步復常,將於5月20日再踏九展Star Hall舉行兩場《菊梓喬Hanafinity演唱會2023》。Hana的感情世界同樣備受外界關心,跟吳卓羲傳緋聞多時,但每被問起戀情,她都支吾以對,表明拍拖要到十分穩定才公開。

免嚇觀眾 拒跳K-Pop

Hana相隔4年再於九展開騷,選擇「520」這個特別日子,她解釋:「因為有期,但準備時間趕急,動作要加快,很大挑戰,不過都覺得好玩,4年前開完騷原計劃很快開part 2,可惜遇上疫情擱置,今次並非part 2,全新班底,是下半年巡迴演唱會的開始。」Hana透露今次開騷舞台以科幻為主題,設有很多機關,雖仍會以慘情歌為主,但編曲會比較激昂。可會挑戰跳唱?她說:「唔知呀,要睇排舞老師覺得我可以跳什麼舞,但不會跳K-Pop,可能會挑戰現代舞,藝術感多一點,之前開騷都試過跳舞,唔掂啦,唔跳嗰啲喇!真係嚇親街坊,就好似音樂都有很多種,要揀啱自己嗰隻。」

出道7年第3次於九展開騷,但至今仍未能踏上紅館舞台舉行個唱,Hana表示一直有申請,但未能成功,相信最快都要排到明年,仍信心十足,「紅館夢一定會實現,我算到2024年是好年,應該差不多,還有要儲多些粉絲先,太耐無見粉絲,要見番多啲,做番多啲音樂」。Hana承認有很多粉絲已離她而去,社交平台粉絲的留言明顯少了一大截,「覺得少咗,以前有幾百個留言,現在得百幾個,我唔開心囉。係咪唔愛我?唔想要我?所以我在『520』開騷,唔好唔要我呀」。

盼跟炎明熹合作

曾被封「星夢一姐」的Hana星途大不如前,是否跟公司人事變動有關?她說:「一定唔同咗,加上之前疫情,我已不想考究,亦都無時間回望,要向前衝。」對於公司將資源重點投放在炎明熹(Gigi),昔日「一姐」Hana投閒置散,她說:「無諗呢啲,我都冇係過『一姐』,是別人講的,我只是位拿着員工證的小職員,之前一年出10幾首歌,現在一年出幾首歌,分別好似好大,其實一個歌手一年出幾首歌都好多。我從不在意力捧或不力捧,鍾意聽的話,不力捧都會聽,所以沒有介意過,如果有機會,我都想和Gigi合作。」

談到與緋聞男友吳卓羲的關係,Hana總是答得耐人尋味,是否和吳卓羲拍拖?她只說:「緣分嘅嘢好玄,係你就係你,唔係你就唔係你,世事嘅嘢,你知我知咪得囉。我只想開開心心快快樂樂,從小拍拖都超級低調,不過如果拍拖到一個好好嘅狀態,即係好穩定,我覺得公開也無所謂。」

記者:林祖傑

攝影:劉永銳

場地提供:富薈旺角酒店

髮型:nicki_ting

相關字詞﹕每日明報-娛樂