肥媽爆娛圈明爭暗鬥秘聞 李家鼎自揭26歲前守身如玉

文章日期:2023年04月26日

【明報專訊】肥媽(Maria Cordero)伙李家鼎(鼎爺)和游嘉欣主持無綫新節目《肥媽李鼎》,昨晚(25日)播出一集以「廚藝界的明爭暗鬥」為主題,肥媽與鼎爺大爆圈中秘聞。肥媽稱曾被人搶job,原本有人邀她到馬來西亞演出,卻傳她答應了廖偉雄做嘉賓,結果被取消原本的邀請。後來她看到報道,有個肥女人抄她的髮型去表演,自稱「馬來西亞肥媽」,累她失掉工作。自認細膽的游嘉欣問肥媽:「驚唔驚畀人話爆咁多嘢?」肥媽教路,「做娛樂圈不要怕畀人話,冇人話你係唔會紅㗎」。

肥媽趁機翻鼎爺舊帳,重提他做烹飪比賽節目時「蝦人」傳聞,鬧到人喊。游嘉欣見狀即笑問:「聽聞阿爺同肥媽都唔啱喎?」場面搞笑。

今晚(26日)播出以「識食之人」為題,談起圈中食家,肥媽和鼎爺異口同聲稱非譚炳文莫屬,「後生女」游嘉欣聽到「食家」二字,即笑稱有另一涵意,「講起食家,已經唔係食菜,係食仔同食女……」肥媽即搞笑問鼎爺:「你食咗幾多呀?」鼎爺吃了誠實豆沙包般和盤托出,「咪舊底嗰個,同埋𠵱家嗰個,全世界都知,我26歲都冇……冇……嗰種關係」。

娛樂組