施展渾身解數演獨腳戲 田蕊妮喊晒謝幕:真係好掛住你哋

文章日期:2023年05月14日

【明報專訊】田蕊妮演出林日曦執導的16場舞台獨腳戲《大離婚日——妻》前晚於演藝學院開鑼,她施展渾身解數演出又笑又喊,獲觀眾報以熱烈掌聲,完場謝幕時她激動落淚,說好掛住大家,稱這幾年每次都覺得是自己最後一次演出,好開心可以再見到大家,其間林日曦突然以兔仔造型現身大銀幕,多謝田蕊妮有勇氣接演,稱曾擔心首場多甩漏及反應麻麻,但田蕊妮一一克服,做得好好。

林日曦繼《大辭職日》、《大MK日》及《大初戀日》,再推出《大離婚日》,邀請田蕊妮參演。他們分別以暗黑幽默風格探討夫妻關係,田蕊妮演出16場《大離婚日——妻》,之後由林日曦接力以視像方式演出12場實驗映畫獨腳戲《大離婚日——夫》,兩人雖各自在不同時空、不同地域分別演繹兩個獨立劇目,但希望以前所未見、既遠且近的協同舞台演出形式,講述同一個愛恨交纏、相愛相殺的婚姻故事。

最辛苦是林日曦

前晚田蕊妮首場演出,吸引大批圈中人捧場,包括俞琤、陳志雲、鄧麗欣、李佳芯、梁嘉琪及楊潮凱等。田蕊妮演出後謝幕忍不住落淚,她說:「大家仲賭我今(前)晚會唔會喊,其實我喊嘅賠率好低,好多謝你哋!」觀眾拍掌支持。她續道:「能夠再喺觀眾面前做戲,你哋啲反應真係充滿愛,我真係好掛住你哋,好老套呀!」觀眾大叫:「我愛你呀!」她哽咽說這舞台劇最辛苦的不是她,而是林日曦,「佢搵個咁難搞嘅演員,仲要在日本對住我6個星期,最辛苦係佢,加上返香港兩個星期,佢一直監視住我,好多謝佢呃我回來做呢個獨腳戲,因最初佢話做獨腳戲好舒服,結果我畀佢呃咗去日本綵排,排完後我覺得林日曦好有才華,我嘅演技真係好好!」全場大笑。

「今日唔知聽日事」

田蕊妮感觸說:「近年我每做一樣嘢,都覺得係我最後一次演出,我唔係講大話,因為今日唔知聽日事,永遠唔知之後會發生乜嘢事,所以呢個舞台劇,都當係我最後一次演出,好多謝你哋,我好開心,可以再見到你哋。」

林:田蕊妮做得好

此時林日曦突然在大銀幕以兔仔造型亮相,以視像直播形式謝幕,林日曦大呼:「田蕊妮平時唔係咁㗎,平時鎮定好多㗎!」林日曦又多謝田蕊妮:「我唔知佢真係太鍾意做戲,定係太掛住大家,我覺得要佢一個人拋夫由台灣去日本6個星期,對住一個其實唔係好熟又容易黑面嘅人,係需要好大決心、勇氣同善良先可以做到,所以好慶幸佢可以做到。今(前)日開場前,我都好擔心,通常第一場反應都麻麻哋,但唔知點解反應咁好;通常第一場好多甩漏,但田蕊妮救番晒。」他又叫大家可以介紹朋友買票捧場,覺得田蕊妮做得好,值得場場滿座。

娛樂組