MIRROR ERROR拍片籲投票 姜濤︰我投咗畀光B

文章日期:2023年12月10日

【明報專訊】ViuTV旗下男團MIRROR與ERROR沒參與《共建美好社區大匯演》演出,但拍攝宣傳片呼籲今日區議會選舉投票。

MIRROR的呼籲片長約27秒,開始是隊長楊樂文(Lokman)、副隊長江生(AK)及陳瑞輝(Frankie)出場,Lokman先說︰「投咗啦!」陳卓賢(Ian)問︰「吓?」柳應廷(Jer)續說︰「投佢咩?我投咗佢喎!」盧瀚霆(Anson Lo)又「吓」一聲,王智德說︰「唔係投佢咩?」邱士縉(Stanley)對姜濤說︰「你出句聲,我實撐你㗎!」姜濤卻表示︰「我投咗畀光B(尹光)!」此時,旁白表示︰「全部都九唔搭八,我係講緊區議會,12月10日記得去投票。」12子排成一行齊聲對鏡頭說︰「記得啦﹗」

至於ERROR的梁業(肥仔)、何啟華(阿Dee)、郭嘉駿(193)及吳保錡亦在宣傳片中提醒大家投票,4子在片段一同出現時,193未有望鏡頭,一臉茫然。

娛樂組