馬國明陳豪成視帝大熱 單立文入10強以為被整蠱

文章日期:2024年01月12日

【明報專訊】無綫《萬千星輝頒獎典禮2023》周日(14日)於澳門舉行,昨日發布最佳男主角與最佳男配角場刊造型照。兩獎競爭激烈,無綫官方社交平台專頁早前公布男主角10強名單,《新聞女王》馬國明like數力壓《破毒強人》陳豪排第一,第三名《隱形戰隊》陳山聰。

視帝候選人之一「豹哥」單立文表示獲通知晉身10強時以為被大整蠱,「以為公司搞呢個騙案呃我,到我老婆話website登晒喎,又有人恭喜我,我先開始相信」。太太胡蓓蔚有何反應?他笑說:「佢唔開心呀,驚我攞咗之後會唔要佢,好有危機感。」

男配角方面,林子善憑《隱形戰隊》入圍,劇中他的「超級喊包」形象最多人like,第二位《新聞女王》陳山聰,《破毒強人》馬貫東排第三。林子善說:「入到10強,個個都強。唔會投畀自己,雖然我想,但又好欣賞某啲演員,佢未必同我好熟,好似馬貫東咁,我直情當面同佢講,好鍾意睇佢演戲,所以我投咗畀佢。」

娛樂組