姜濤趁休場耳朵拮針放血 呂爵安扭傷頸刮痧曬血痕

文章日期:2024年01月19日

【明報專訊】男團MIRROR前晚在亞博舉行第3場《MIRROR FEEL THE PASSION CONCERT TOUR 2024》,昨日休息一天,今日繼續第4場演出。第3場演出後,姜濤在限時動態上載接受中醫治療,耳仔拮針放血短片,見他被拮面不改容。

Edan自爆「抬唔起頭做人」

呂爵安(Edan)透露第2場演出扭傷頸,之後帶傷上陣,他在社交平台上載頸背滿佈血痕及貼止痛貼照片,「第二場opening跳到一半條頸突然閃咗一下,一落台立即嗌救命︰『瀨嘢啦!我好似扭親條頸,個頭向上郁會卡住!』medical team即刻過嚟check下,發現真係拉傷咗,所以我噚日(16日)同今日(17日)嘅show其實都抬唔起頭做人。好彩medical team喺show前show後都不斷幫我又按摩又電療又放血又超聲波,我先仲郁到下個頭,多謝你哋!見聽(今)日放假,即刻嘗試咗人生第一次刮痧,個畫面都幾壯觀,希望消得切,不過真係即刻好咗好多!仲有13場,大家都要保重身子!」他稱每日做完騷成個人散晒,但他們會keep住每日畀盡100%,「一見到你哋啲energy就忍唔住爆哂出嚟」。

生日應援展設捐贈區做慈事

Edan周日(21日)27歲生日,爵屎(粉絲暱稱)在商場舉行為期3星期生日展,會場有6個主要部分,包括服飾展覽區、照片牆、自拍亭和許願區等,還有玩具捐贈區,參加者可捐出全新或二手玩具,收集後捐贈救世軍。

記者:鍾偉茵