新花朵「蘇腫」 蘇雅琳拍劇cut機執薯片食

文章日期:2024年02月15日

【明報專訊】COLLAR成員蘇雅琳(Ivy So)主演ViuTV劇《飛黃騰達》,劇情講述一眾參賽者在投資大賽中備受情義和底線的考驗,有關成長和友情的故事。Ivy So上次拍劇集《和解在後》被劇組寵溺餵食,發福的她被取笑不連戲,今次她嚴格戒口,笑言被同劇演員和幕後搞到好大壓力,「如果嗰段時間有騷或拍攝工作,就會食少啲,佢哋就會問點解唔食嘢?如果我一做完騷食番嘢,佢哋又會話我做咩食嘢,會肥㗎!真的好難捉摸」。陳安立爆Ivy So花名叫「蘇總」,Ivy So無奈解釋:「他們成日笑我水腫的時候就是『蘇腫』。」

同劇黃浚銘與黎展峯表示十分佩服Ivy So,就算只有4至5小時的休息時間,她都十分堅持要抽空做運動。黎展峯亦大爆Ivy So為食一面,「最深刻是有次要拍打交戲分,大家要用薯片互相襲擊,一cut機,她就去執枱面的薯片來食」。

娛樂組