常出埠無損父子情 李克勤笑稱最緊要畀足零用

文章日期:2024年03月13日

【明報專訊】李克勤昨日到中環出席銀行活動,表示上半年一直忙巡迴演唱會,剛完成北京站,感受很深,「都幾開心,身為中國人可以在北京首次舉行個人演唱會,是一件會和媽媽講的事,十分興奮,加上有很多國家隊羽毛球球員入場撐我,平時我坐響度看他們打波,今次到他們坐響度睇我唱歌,感覺幾爽」。問可擔心如張學友般巡唱失守病倒?他承認:「梗係驚啦,平時去人多的地方都會戴口罩,盡量小心點,工作就冇辦法,順住個勢去啦。」

克勤表示留港個多星期,之後到寧波、廣州及蘇州繼續巡唱。經常出埠,和兒子關係可有疏離?他笑說:「梗係唔會啦!當然要畀足零用錢,日前先同細仔去睇高爾夫球比賽,比賽完結還陪他等球員簽名合照,忍唔住同佢講,人哋搵你老竇簽名,佢就要老竇陪佢等人哋簽名。」他表示留港的時間都分配給兒子和睇波,太太盧淑儀經常會陪他出埠巡唱。

記者:林祖傑

相關字詞﹕每日明報-娛樂