葉蒨文親教唱歌 麥秋成資質差無緣當歌手

文章日期:2024年03月18日

【明報專訊】麥秋成曾擔任多名巨星的排舞師,亦憑電影《狂舞派》和《狂舞派3》提名金馬獎最佳動作設計,2019年簽約無綫轉戰幕前,至去年宣布離巢。他有份參演的劇集《再見枕邊人》近日播出,日前接受商台節目《星光背後》訪問,分享19歲開始學跳舞,成為星級排舞師經歷,以及與太太湯怡相識到閃婚經過。

麥秋成大學時才開始學跳舞,未畢業已有機會為巨星伴舞,2004年赴美國進修後展開排舞師生涯。他最難忘跟劉德華合作,因對方工作忙,接觸時間好短,「拍MV時無論佢定全場工作人員都好嚴肅,好認真對待呢件事。佢一到就叫我跳一次畀佢睇,睇完之後佢明白件事係點,已經可以自己跳。我嗰陣心諗佢好正,因為事前錄咗畀佢睇,佢真係做足晒功課先嚟,背好哂啲step,唔使再教,真係好專業、好勁」。麥秋成稱2004年與葉蒨文(莎麗)合作,莎麗很欣賞他,曾親自教他唱歌,希望捧他做歌手,可惜他實在唱得太差。

麥秋成2021年1月突然宣布與未合作過的湯怡奉子承婚,他透露跟太太是相差8年的中學師兄妹,有不少共同圈中好友,早已認識但不熟。有次他在社交網上載食炸雞,湯怡又鍾意食,「之後一齊出來食炸雞,開始溝通,慢慢發展」。

娛樂組