無綫官網除名「熊心如」蘇韻姿證離巢 「二家姐」呂慧儀不捨:去邊都係一家人

文章日期:2024年04月10日

【明報專訊】蘇韻姿2016年參加港姐未獲名次,但備受無綫重用,2017年參演處境劇《愛‧回家之開心速遞》,飾演熊氏三姊妹的三妹熊心如(紅衫魚)成功入屋,角色討好,曾提名最佳女配角、飛躍進步女藝員。不過去年初她「被」離家,有傳因工作態度問題,激嬲高層曾勵珍(珍姐),下令將她「雪藏」;後期「解凍」參與綜藝和大型節目表演,又有份拍劇集《非份之罪》、《黑色月光》,但一直「回家」無期。昨日蘇韻姿在社交平台公布已離開無綫,二家姐「熊若水」呂慧儀不捨送祝福,「無論去到邊度,我哋始終都係一家人」。

娛樂組

蘇韻姿的社交平台近日被發現刪掉無綫經理人聯絡資料,無綫官網藝員名單亦將她除名。蘇韻姿2016年從加拿大來港參加港姐,同屆三甲為馮盈盈、劉穎鏇與陳雅思。在無綫發展順利的她去年被指拍《愛‧回家》時經常遲到兼不認錯,將責任推卸給工作人員,令珍姐大怒,同劇演員求情亦冇用。之後傳她被「雪藏」,其間曾參與音樂劇《我們的青春日誌》,表現其他方面才華。

蘇韻姿昨午在社交網貼出當年填表參加港姐的照片,撰長文交代去向並承認離巢,逐一多謝無綫高層與監製,表示要跳出舒適圈,「𠵱家係時候要跳出自己嘅舒適圈,接受新嘅挑戰啦。不經不覺嚟咗香港8年,我已經成長咗好多,學到好多嘢。喺呢一度遇到好多惜我嘅人,實在係好幸運」。

逐一多謝高層監製

蘇韻姿首先多謝珍姐給機會演熊心如,令隻身來港發展的她有一個家,「亦都令到多咗人認識我、有不同嘅工作,學到好多中文。多謝你(珍姐)咁多年嘅教導栽培。我會好好緊記你教我嘅一切。多謝樂小姐(樂易玲),由選美到入行,一路都好照顧住我,教我點樣做好一個藝人。仲有Management嘅同事,多謝你哋一直嘅照顧及幫忙,我會加倍努力!多謝志偉哥(曾志偉)!你嘅指導,加上鼓勵,令到我發現自己可以有好多可能性。我會keep住你畀我嘅正能量。多謝監製祥哥(林建祥)!喺拍攝《愛回家》呢幾年嘅鼓勵,你對拍戲嘅熱情、創作力,有啟發我,真係好榮幸能夠同你合作」。

感恩在港有熊家人

蘇韻姿感謝監製鍾澍佳給機會參與《黑色月光》,獲益良多又非常期待劇集播出,還有一班綜藝監製們,感激他們信任經驗尚淺的她嘗試不同工作。她多謝熊家人,「冇家人喺香港嘅我,感恩有你哋就有家嘅感覺」。

最後蘇韻姿多謝關心同惜她的台前幕後朋友一路以來的陪伴,並說:「我會記住一齊渡過嘅美好時光!相信喺未來大家一定能夠再遇到,亦都想藉呢個機會衷心祝福所有朋友,能夠在自己嘅舞台上發光發亮。」不少無綫藝人留言鼓勵,Bob(林盛斌)說:「畀多啲信心自己啦!」蔡思貝、江嘉敏、朱智賢、張名雅與黃嘉雯等留言打氣。

呂慧儀祝「妹妹」發展更好

「熊若水」呂慧儀被問及三妹離巢是否不捨?她回覆《明報》稱:「一齊拼搏咗咁多年,一定好唔捨得,即使佢要去其他地方發展,我哋熊家人都仍然係咁愛惜佢,希望佢可以搵到屬於自己嘅舞台,發光發亮,祝福佢發展得更好。我哋都知道佢有時間實會返嚟探我哋,無論去到邊度,我哋始終都係一家人。」

蘇韻姿在《愛‧回家》5年,去年劇情交代熊心如跟隨前男友朱天梯離開香港到歐洲公幹,原本熊心如跟風少(陳浚霆飾)有望成情侶,最後硬被分開,風少現已有新對象June(古佩玲飾),她是熊家的租客,佔戲甚重。