《打天下2》嚴重超支補貼逾百萬 歐錦棠:談善言斷韌帶令我更心傷

文章日期:2024年04月17日

【明報專訊】歐錦棠2020年任主角、監製、編審及動作指導的ViuTV劇《打天下》獲高評價,相隔4年《打天下2》終播出,全因女主角談善言受傷停工8個月,歐錦棠指即使嚴重超支,要自掏腰包逾百萬及拍到周身傷,也不及談善言受傷令他更心傷;又大讚MIRROR江生(AK)及邱傲然(Tiger)演出令人眼前一亮,但工作人員都當兩人是金叵羅,怕他們受傷。

歐錦棠表示該劇去年10月尾拍畢,一直做後期,因全劇以電影規格製作,無論拍攝和後期都執到仔細,當中畫面和聲效特別做得足,相對上輯簡直無得比,所以製作費嚴重超支,更要自掏腰包補貼過百萬,笑言洗濕咗個頭都無辦法,「今次所有打戲都提升,涉獵武術更多,不止空手道,還有國術、泰拳、MMA,危險度相對大,拍到個個都受傷,我就傷咗個心,最傷心係談善言有場戲一個打三個,拍到左膝韌帶斷裂,要停工8個月,否則套劇去年已出街,佢反而安慰我,好彩佢𠵱家行得跑得」。

工作人員當AK邱傲然金叵羅

歐錦棠表示今輯是女人戲,不過AK、Tiger也有不少打戲,兩人跳舞跳得多,記招式駕輕就熟,相信會為觀眾帶來驚喜。他稱AK演技比上輯成熟,完全撇除𡃁仔味道,Tiger表現有驚喜,完全放下偶像包袱演奸角,而且曾是中國武術少年冠軍,身手很好,「新一輩都好搏命,但後面有公司或經理人好惜住、好保護,好似我有場撞車戲,無威也都照撞埋嚟彈落地,如叫AK拍就無可能,另有場戲我叫AK衝出去攔住架車,試位時無嘢,但正式拍架車就前咗一呎,佢就撞到跌咗落地,成組人大嗌,好驚佢有事,當佢金叵羅咁樣,好在佢無事,亦無詐型。我必須講AK同Tiger工作態度非常好,只是後面啲人當佢哋金叵羅」。

記者:林祖傑

攝影:劉永銳

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com