【千島湖】吳嘉熙@SG行山兼執垃圾:情況唔算好誇張 (13:48)

文章日期:2020年03月06日

Super Girls吳嘉熙(Cheronna)昨晚在社交平台,分享她與粉絲上星期去千島湖行山兼執垃圾的故事,開心沿途見到不少行山客自發執垃圾,並發現無公德心的市民,原來最喜歡將垃圾掉到令人難以執拾的地方,不過她總結是大多數香港人都很有公德心的。

吳嘉熙留言:「上星期同粉絲們一齊去咗其中一個被列為多垃圾嘅地點「千島湖」,一路行山!一路清理垃圾!報告!個(嗰)到(度)唔算好誇張!然後一路行,都撞見有行山人士自發執垃圾!大家都會講加油!同辛苦哂!千島湖呢邊可以唔洗太擔心!不過我地(哋)發現到,通常冇公德心嘅行山人士,會好喜歡將d垃圾「放」係(喺)一d令人好難去清理嘅地方,例如高牆下面,接近山坡(啫(即)係行落d會碌落山),其間我地(哋)各自都冒住呢個危險去清理垃圾。啫(即)係咁,你唔想帶住d垃圾係(喺)身,都俾(畀)個機會我地(喺)執呀大佬,個(嗰)到(度)要游繩落先執到。其實好多香港人都好有公德心。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳嘉熙