【新冠肺炎】陳思銘鬧爆有學生教人剪手帶兼違反隔離令 (20:15)

文章日期:2020年03月21日

新型冠狀病毒肺炎在各國肆虐,全球確診個案突破20萬宗。歐美等地疫情嚴重,大量留學生返港避炎。港府進一步收緊入境限制,3月19日起所有從海外抵港人士,入境時要配戴電子監察手帶,並接受14天強制家居檢疫。

唐詩詠緋聞男友、有「教育界王力宏」之稱的陳思銘(Samuel),在社交網上載照片鬧爆有返港學生違反隔離令,更在網上分享將手帶剪下的方法。

他說︰「近日發現疑似留學生返港後違反隔離令,係Ig教其他人點樣剪手帶。壞事傳千里,英國各大院校都得知呢件事,研究緊如果捉到學生違反隔離令,以及提供到有效證據,學校將會記錄處分、嚴重嘅可以即時解除學位。各位學生,呢個係一種極自私嘅行為,唔好話遲啲連英國都番(返)唔到,被人print screen你教人剪手帶,違反隔離令最高可判處罰款2.5萬元及監禁6個月。 各位精英,唔明嘅可以留意下(吓)『行山MT』事件。 」

(即時娛樂)