【原唱女歌手現身】衛蘭重新演繹《命硬》首版本歌詞 (20:55)

文章日期:2020年04月11日

黃偉文(Wyman)早前在社交網上載側田歌曲《命硬》的第一稿,透露當年這首歌本來叫《她整晚在寫信》,惟後來女歌手A及女歌手B先後沒灌錄這首歌,作曲的側田決定自己唱番,他遂重新填詞,將歌曲變成的《命硬》。Wyman後來忽發奇想,希望將這首歌「物歸原主」,邀請當年那兩位女歌手的其中一位去演繹歌曲的第一版本《她整晚在寫信》。

原來,衛蘭就是故事中的其中一位女歌手,她知道後決定將歌曲「復活」。衛蘭在Instagram上載她獻唱《她整晚在寫信》的片段,留言︰「一向都好鐘(鍾)意呢首歌,記得好多年前仲喺台上同側田合唱過。其實我從來都唔知道,原來呢首歌曾經有諗過俾(畀)我唱,所以喺Wyman度得知呢個故事之後,我同我嘅團隊就覺得都幾有趣,不如就喺呢個復活節期(其)間俾(畀)呢首歌一個重生嘅機會。我唱嘅歌詞就係呢首歌嘅歌詞原稿,希望你哋都會鐘(鍾)意呢個演繹。」

(即時娛樂)