【林鄭呼籲捧場惹網民爭議】鄭丹瑞代阿Sam解釋開騷初衷 (20:07)

文章日期:2020年04月12日

歌神許冠傑(阿Sam)今日下午5時在網上舉行免費演唱會《2020許冠傑同舟共濟Online Concert》,為香港人打氣。特首林鄭月娥也在其facebook出post,並上載年前跟阿Sam的大合照,呼籲大家安坐家中欣賞阿Sam的網上演唱會;她又指近年阿Sam在紅館開騷,自己都獲邀出席。想不到林鄭這個fb post,惹來不少網民以為阿Sam是站在政府一方,聲稱要罷看此網上演唱會。

為釋除網民疑慮,阿Sam演唱會創作總監鄭丹瑞於開騷前拍攝片段放上網澄清,他說:「時間愈近嘅時候,演唱會嘅反應,我喺網上面見愈嚟愈墟冚,而且有好多爭議性睇法,既然有咁多爭議性睇法,我係時候喺呢度代表許冠傑再一次講一講,佢做呢個online concert嘅初衷。《2020許冠傑同舟共濟Online concert》有3個初衷:第一個就係支持前通利琴行演唱會部門嗰班手足;二就係為所有抗疫嘅香港人打氣;三就係唱畀全球,係咪許冠傑歌迷都好,我哋一齊唱許冠傑嘅歌,聽許冠傑嘅歌。就係呢3個初衷,其他人有咩睇法,對唔住我控制唔到,我會繼續做好我哋自己呢個concert。」

相關新聞:【許冠傑網上演唱會】林鄭月娥fb呼籲捧場 網民反應兩極

(即時娛樂)