【孝順仔】郭富城提亡母感觸哽咽:媽媽影響我好深 (15:40)

文章日期:2020年05月04日

郭富城將於5月9日(周六)舉行「郭富城鼓舞‧動起來網上慈善演唱會」,日前城城接受鄭丹瑞(阿旦)的「健康‧旦」訪問,除了談及舉行網上演唱會「鼓舞‧動起來」原因、初入行時父母的反應,以及童年住屋邨時聽許冠傑歌曲感受;當城城談到亡母時,一時感觸哽咽。

阿旦讚城城現時變了慈父,城城說:「好自然,去到某階段生活會改變,喺娛樂圈由舞蹈員到歌手再拍戲,轉型過程專注工作,去到穩定階段同獲得認同時,嗰段時間要穩定生活,媽媽年紀老邁,佢都希望睇到我成家立室……」此時,城城一時感觸哽咽,並停了幾秒,在旁的阿旦安慰:「Get到。」

之後城城續說:「媽媽影響好深,始終母愛好偉大,因為爸爸好早走咗,1995年走咗,媽媽多年來支持我工作,我入行做dancer,第一個就係話畀媽媽知,爸爸當時好嚴厲,希望我做金行,佢喺金行工作,亦希望我畢業後繼承父業;我入訓練班時,媽媽第一時間同爸爸商量,話畀機會我試吓,唔得先再算,一直到我入演藝圈,舞蹈員、歌手及演員,媽媽一直好支持,因為自己工作關係,好多時唔能夠陪母親,我覺得係遺憾,但媽媽睇到我有成績,佢都安慰,去到當我近50歲,佢希望有生之年見到我成家立室,同埋有自己小朋友,我終於達成佢心願:結婚、擁有自己家庭,以及最開心有兩個寶貝女。」

城城又表示有收看歌神許冠傑(Sam)的online演唱會,又指今次舉行網上音樂會,亦是受歌神啟發,他大讚Sam的金曲充滿能量,令人個心好溫暖和踏實:「疫情一定過去,但呢刻要緊守崗位,要齊心團結,互相幫助,Sam係令我啟發嘅人,好欣賞佢,佢喺樂壇屹立不倒,又關心社會,係香港驕傲。」

相關新聞:【舞蹈是我的初心】郭富城率百位舞者周六舉行網上慈善騷

(即時娛樂)