【一生最愛係媽媽】郭富城憶亡母:一直都唔捨得... (20:49)

文章日期:2020年05月09日
【一生最愛係媽媽】郭富城憶亡母:一直都唔捨得...(拍攝︰鍾偉茵,剪接︰張家柱)

【今日直擊】明天是母親節,郭富城今午舉行網上慈善演唱會,當他獻唱《不老的情歌》和《愛的呼喚》時,表現感觸,問他是否憶亡母?城城說:「一生最愛都係媽媽,母愛好偉大,因為自己成為父親,順理成章心態會轉變,會懷念媽媽辛苦湊大我哋幾兄弟姊妹,媽媽呢刻功成身退﹑百年歸老離開我哋,一直都唔捨得,不過人生就係咁。」

談及太太方媛及囡囡「大寶」也支持?城城坦言開心:「見佢哋喺度,家人係支持我嘅力量,我都用最大能力做最好準備,今次係Live,唔同自己以往演唱會,有華麗舞台及可以喺台底換衫,今次要分秒必爭,歌與歌之間唱完快歌,好短時間回氣再唱慢歌,其實靠自己鍛練過程及克服困難,每樣嘢都要嘗試及挑戰,最緊要用心去做。」

問到母親節怎度過?他說:「同家人簡單食飯,帶小朋友出去舒展一下,我食咗住家飯3個月,都係難得,以前好少時間連續食住家飯,同家人聚會,係一件好事,同佢哋聯絡感情,睇住囡囡成長,作為父親要做嘅。」

城城自爆沒有工作,問他何時復工?他說:「呢幾個月我哋都係同電影工作團隊,戴住口罩同有個距離去開會做準備,我哋要做好自己及裝備自己,等疫情慢慢紓緩,能夠放寬後,可以拍戲就立即行動,而唔係喺度等,應該要積極籌備劇本﹑班底及其他事,疫情放寬即開工,同時間競賽,做人要積極,新戲嚟緊最快睇係咪6月開工,演唱會就要睇政府最後發放消息,係咪可以舉行大型演唱會,要聽從政府放寬政策,我哋都要遵守。」

相關新聞:【演藝事業歷史時刻】郭富城發聲 盼政府幫助幕後精英

相關新聞:【老婆囡囡撐場】郭富城曬父愛 抱住大女欣賞景色

相關新聞:【團結齊心互助】郭富城唱《強》打氣:幫到大家係我榮幸

相關新聞:【感動】郭富城唱《不老的情歌》獻亡母:對母親的愛永不會老

相關新聞:開抗疫騷幫電影幕後工作者 郭富城:佢哋好多冇收入

相關新聞:【舞王風采】排舞師Sunny︰郭富城最想帶出團結力量

相關新聞:【舞王風采】郭富城率80名舞蹈員開抗疫騷:做慈善冇限期

(即時娛樂)