【好Sweet】張栢芝40歲生日 大仔二仔各出冧招賀媽咪 (15:35)

文章日期:2020年05月24日

今天是3子之母張栢芝的40歲生日,她在instagram的限時動態貼短片及貼相,並指自己已經40歲,她感性表示:「好多朋友及家人同我慶祝生日,大仔(Lucas)一直陪我身邊,雖然佢乜都冇講,但由朝早陪到我11點,我同佢講:『媽咪好多謝你一直陪我』,佢講咗番好感動說話:『媽咪係你生日,如果我用錢買禮物畀你,都係你啲錢,最好嘅禮物係一直陪住你』,我個仔好懂事好sweet,佢講中咗天下父母親的心聲,因為多多金錢或者就算手做禮物,我覺得都唔夠呢番說話,佢真係冇講乜嘢,佢用行動證明畀我睇,感動到我要戴眼鏡遮住啲喜悅眼淚。」

至於2仔Quintus,則送了一個強而有力的擁抱給栢芝,栢芝說:「佢好搞笑,佢聽到阿哥講完後,佢話媽咪Happy birthday,話要畀我一個擁抱,呢個擁抱好Strong同好Powerful。」

(即時娛樂)