【馬國明戀過胡定欣】湯洛雯緋聞多 曾認羅天宇男友地位 (14:52)

文章日期:2020年06月13日

馬國明和湯洛雯(靚湯)認愛後,男神女神正式「封盤」。靚湯入行至今都有不少緋聞,她和羅天宇因拍劇而撻着,2人拍拖4年,於前年3月宣布分手;另外,靚湯亦跟謝東閔拍《丫鬟大聯盟》爆緋聞,靚湯曾在訪問中讚對方高大靚仔;之後靚湯跟姚子羚舊愛鄭子邦,被拍到在一個派對上表現親暱,不過2人否認戀聞;去年靚湯又爆緋聞,對象是人父劉愷威,有指他們透過林夏薇介紹而認識,但2人亦否認戀聞。

46歲的馬國明入行至今,緋聞不算太多,他於2005年跟曾華倩傳姊弟戀;到2009年,馬明跟胡定欣譜戀曲,不過2011年和平分手,現時維持好朋友關係;直到2017年,馬明跟黃心穎傳緋聞,2人不約而同表示了解中,後來慢慢默認戀情,惟去年心穎爆出「安心事件」,馬明雖仍維護女方,但去年7月馬明暗示已跟心穎分手。

相關新聞:【馬國明新歡舊愛】湯洛雯接手好姊妹黃心穎愛情和事業

相關新聞:【男神封盤】獲舊愛黃心穎祝福 馬國明:希望佢快啲搵到另一半

相關新聞:【媽媽滿意湯洛雯】已見雙方家長 馬國明:我年紀都唔細...

相關新聞:【湯馬戀曝光】認愛後首現身 馬國明春風滿面笑晒口返工

相關新聞:【萬人祝福】公開認愛 馬國明湯洛雯:謝謝關心

 

(即時娛樂)