【確診病況】劉少君瞓低才能講話 醫生吩咐多食蛋白質 (16:33)

文章日期:2020年07月25日
【確診病況】劉少君瞓低才能講話 醫生吩咐多食蛋白質(拍攝:大會提供,剪接:張家柱)

劉少君由於跟確診新冠肺炎的麥德羅有過緊密接觸而「中招」,今日他在病房內拍片親述現時情況,他先簡單拍攝病房內環境,之後對鏡頭表示:「呢度喺我住嘅一個人嘅隔離病房,呢幾日都唔可以做運動,因為我瞓喺度講嘢就OK,但係如果一坐喺度就講唔到說話,就會有好多痰湧到肺部,我諗呢個過程仲要3日,3日之後就可以做運動,到時再講畀大家聽,多謝晒。」

劉少君之後再短信錄音作補充:「呢成個星期都打仗中,今日就係瞓喺度先可以講說話,如果坐低或者企喺度就好難講說話,因為嗰啲微菌仔喺我肺部度搞吓搞吓,咁我就會咳,咁就講唔到說話。醫生講呢啲微菌仔係有段時間,另外,要我哋多啲食蛋白質嘅嘢,即係食多啲雞肉、雞蛋、鮮奶、豆腐,豆腐花都得嘅,呢啲對我哋身體有抵抗力,豬肉牛肉就幫唔到手。如果所有觀眾聽到,不妨食多啲高蛋白質嘅嘢保護身體。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕劉少君