【仲未離營?】施匡翹被隔離24天 冇食藥冇打針 (17:20)

文章日期:2020年08月11日

24歲女歌手施匡翹早前確診新冠肺炎而入院,之後由醫院轉到鯉魚門隔離營,被隔離了24天,現在尚未可以離營返家。施匡翹透露身體狀況OK:「其實由入院到依家,冇辛苦或唔舒服,都似一個正常人。我知道好多人關心我,好似冇乜消息話要離開隔離營,其實有幾個原因,因為隔離營有少少分別,呢度好處係每日驗深喉唾液,睇病毒數量,要求係兩次negative(陰性),醫生先考慮其他因素畀唔畀離開(隔離營)。目前為止,試過一次negative,但唔係連續兩次,變咗未可以離開,不過醫生同我講,我病毒量接近係冇,但需時間再等佢穩定,其實係好事,等穩定先可以離開。」

施匡翹表示在隔離營期間,沒有打針及服藥,所以留營時間較其他人長,「其實醫生建議唔好咁做,我年紀較輕,冇乜唔舒服,寧願等自己慢慢好番,對日後健康更理想。我都聽醫生意見,一直冇食西藥,純隔離及觀察,量血壓及有冇發燒,有啲朋友會快離開(隔離營),因為佢哋有治療過及食藥,康復程度快過我,醫生話我正常,佢話我年輕人有免疫力,28日先好番,今日係第24日左右,病毒量差不多冇,再穩定些先考慮畀我離開」。

她續說:「抽血驗到有抗體都可以離開,鯉魚門隔離營同醫院有分別,呢度抽血設備每日有限,每日揀選某啲人做,明天(12日)我被揀選抽血,翌日驗到有抗體的話,我可以離開,如果冇,就用返深喉唾液檢測,連續兩次都冇嘢,我先可以走,希望大家不用擔心,我身體健康良好,純粹困住好耐,心情有啲起伏,但最後靠睇書及樂觀面對,相信好返出嚟。」

而施匡翹將於本周四(13日)晚復工,她會為新城電台節目《猜情尋》做主持,但由於仍未可以離開鯉魚門隔離營,所以今集會預先錄音。

(即時娛樂)