鄭嘉穎陳凱琳合體掙奶粉錢 重演《夫妻的世界》經典場面 (16:16)

文章日期:2020年09月04日

鄭嘉穎、陳凱琳最近夫妻檔拍攝護髮品牌廣告,兩人模仿韓劇《夫妻的世界》海報中的朴海俊和金喜愛,陳凱琳穿上浴袍展示白滑長腿,鄭嘉穎一手捉住陳凱琳的腳,另一手就將洗髮水遞給老婆。

兩人在社交平台分享廣告,鄭嘉穎表示︰「老婆唔使驚!甩咗條頭髮咋嘛,我有辦法!」陳凱琳就說︰「唔知大家早前有冇睇過非常受歡迎嘅韓劇 《夫妻的世界》呢?當中最令人難忘嘅畫面當然就係女方發現到男方身上一條唔屬於佢嘅頭髮啦!不過我哋嘅版本就有啲唔同~話說我佗第一胎嘅時候,出現咗甩頭髮嘅情況。當時真係好擔心(相信好多媽媽同我一樣都唔知點算)!不過有咗經驗之後,喺第二次佗BB就識得護髮嘞!大家睇到我老公嘅表情就知道:甩頭髮?唔駛怕!」

不過,好友李施嬅看見兩人的廣告後,對鄭嘉穎笑說︰「你好似想比(畀)佢飲咗佢咁喎﹗」

(即時娛樂)