【後悔無請家傭陪月?】雨僑勸切勿以身犯險:不要做傻事 (21:28)

文章日期:2020年10月13日

雨僑今年8月榮升新手媽媽,誕下寶貝女Harper,早前分享囡囡處於百日哭階段,笑言帶孩子是瘋狂任務。雨僑今日繼續分享湊小朋友感受,就是聘請家傭及陪月員的問題,形容「生存」了兩個月後,結論是切勿以身犯險。

相關新聞:【新手媽媽】雨僑分享囡囡百日哭階段:帶孩子是瘋狂任務

雨僑留言:「[你 最近還好嗎?] 記得之前大家問過我 如何在沒有工人姐姐及陪月員的情況下 自己坐月及湊女 當然我都有屋企人幫 但係survive咗兩個月 我嘅結論係 ..各位切勿以身犯險。😂..如果BB唔係百日哭 如果唔係屋企都有好多事發生 係會輕鬆啲... 但係世事無如果 都係嗰句 切勿以身犯險😂😂😂 唔好做傻事 好在,調理方面做足晒 唉十匹布咁長 後晚Facebook Live同大家分享吓」

(即時娛樂)

相關字詞﹕雨僑