【11‧7結婚】鄭俊弘何雁詩咀嘴照 現117號巴士車身 (17:05)

文章日期:2020年10月25日

鄭俊弘(Fred)和何雁詩將於11月7日結婚,近日有網民發現,何雁詩和鄭俊弘的咀嘴相婚照,成為一部九巴117號的車身廣告;該廣告以粉紅為底色,二人甜蜜咀嘴,由於相片佔了整部巴士高度,所以行駛時甚矚目,惹來網民熱議。

準新娘何雁詩回覆《明報》時表示,該廣告由Fred粉絲出錢,據她所知會登兩個月,她說:「我哋本身都唔知,咁啱有網民喺Ig tag我哋,開頭以為係假,電腦執出嚟。」談到網民對廣告有讚有彈,何雁詩說:「我哋唔會唔開心,都喺呢行做咗一段時間,理解每個人都有自己諗法。」婚期將近,何雁詩表示心情不太緊張:「朋友話我好輕鬆,因為疫情關係不停轉plan,呢個月都改咗一啲planning,換咗個較細場地,跟朋友同家人食飯。」

相關新聞:【最佳人妻榜樣】何雁詩讚凍齡媽媽對家庭無私付出

(即時娛樂)