爸爸們加油|羅力威自爆曾有產後抑鬱:對喊聲好反感 (16:25)

文章日期:2020年11月23日

雨僑今年8月為老公羅力威誕下女兒Harper,轉眼Harper已3個多月大,有女萬事足的羅力威,在社交網分享這3個多月來的湊女經,還自爆原來自己不知不覺間都患了少許產後抑鬱,他解釋:「關於產後抑鬱我都唔係好知係乜,不過我估我其實中咗少少,老婆話番我知,我理解我既(嘅)情況係,對喊聲好反感,同唔理智既(嘅)人(bb)溝通唔到既(嘅)時候,而你無地方發洩,因為你連鬧交都無對手,而咁簡單既(嘅)食奶訓(瞓)覺道理點解唔明。」

羅力威感激湊女過程中有親人幫忙,又可以彈琴任他宣泄情緒,加上貓仔聽話,而他睡少些兼吃少些當減肥,就算B女現在不斷喊,他也會見招拆招,最後他說:「IG典型懶係野(嘢)格言,唔好覺得湊b感到沮喪失敗,因為最後見到個b望住你笑,也就是場仗大獲全勝之時,最後,男人老狗無咩好講,爸爸們加油。」

(即時娛樂)