終現真身|張敬軒外傭「遮遮」捧場睇騷 歌迷High爆 (15:27)

文章日期:2020年11月28日

《張敬軒 X 香港中樂團盛樂》進入第6場,昨晚(27日)軒仔不單邀請最近被他一手捧紅的家傭「遮遮」來演唱會,坐VIP位睇騷,又出心出力為歌迷現場求婚,連親筆簽名利市都準備好,場面感人。

昨晚到第4環節,軒仔唱完《桃色冒險》之後,就笑稱:「比個背脊大家睇下先!都算係我紅館開演唱會以來,最少布一件衫啦,我唔係偶像派,多得食姐姐(家傭)啲麵包白粥,食到個背脊瘡都冇粒!」

繼而軒仔說:「未加場前本身今(昨)晚係尾場,我一早預備請咗好多好朋友,家人來睇.....」歌迷此時已經聰明不停大叫: 「遮遮」,軒仔笑着向大家介紹:「我想同大家介紹一個好朋友,佢就係你哋每日係網上見到幫我煮早餐個位姐姐!」 

坐於VIP位的「遮遮」,隨即開心起身同台上面的軒仔及觀眾打招呼,令全場觀眾掌聲歡呼聲不斷!

「遮遮」見軒Sir咁開心,觀眾又咁熱烈,突然於座位旁抽起一袋麵包,似想同軒Sir示意,已經買了他的明(今)天的早餐,引得全場爆笑及掌聲。見到「遮遮」揮着該麵包,軒仔忍不住大笑並反問: 「What?! no bread  again!啲 包係.....for breakfast or 宵夜?哈哈......thankyou for coming...」觀眾又再次笑到碌地。

軒仔續說:「佢之前一直照顧開80幾歲婆婆,所以佢最初來到,佢有問我,Sir,我好耐未照顧過teenager!你有咩想食?煎蛋?煎腸?個啲大家都係網上見到啦....佢雖然唔係我心目中朝朝可以比個半島早餐我的工人,但當我影完佢煮給我的早餐,分享出來畀大家咁開心,帶到好多人歡樂,所以我今(昨)晚要多謝『遮遮』,Thank you for bringing the joy to my life!你為好多朋友帶來多快樂。」

到Encore環節,軒仔突然說:「昨晚我好夜都瞓唔着,於是又上網係到『碌』,碌碌下發現Ig  inbox內收到一條短信,跟住我收到一段片,我同佢交流咗一段時間之後,我決定喺呢度,播出呢條片。」

然後大熒幕上,就見到一個男歌迷向女朋友大講感人說話求婚。當大家見到女朋友答應時,全場觀眾亦報以熱烈掌聲祝福這一對小情人。

軒仔見男歌迷求婚成功,興奮大叫:「恭喜你呀!」 該男歌迷向軒仔示意多謝,開心到熱淚盈眶。軒仔此時於台上取出印有「軒」字的利市封,向一對小情人說:「我係一個好傳統的人,一對新人最緊要利利市市﹑身體健康﹑小弟我不知你哋幾時擺酒,唔知我可唔可以出席,所以提前放低人情先!比封『老毛』你,有我親筆簽名,永結同心幸福美滿!完騷後你地去搵工作人員拎啦。」 然後更送上「找對的人」,與全場觀眾祝福這對新人幸福美滿。

(即時娛樂)