諸事不利|譚偉權拍外景遭抄牌兼扣3分:根本就係陰人 (17:05)

文章日期:2020年12月10日

無綫藝人譚偉權(Gary哥哥)今天(9日)在欣澳海濱長廊,跟王君馨拍攝新劇《我家無難事》外景,劇中譚偉權演重案組總督察,今早10時左右,他在Instagram貼了和王君馨在車廂合照,君馨指住額頭,譚偉權則寫道:「阿妹(王君馨)陰公豬呀,一上車比(畀)隻衰蚊針左(咗)一下。」

到下午1時許,譚偉權再更新Instagram,他自爆今天諸事不利兼相當無辜,事緣他開工拍攝揸車戲,被影相抄牌兼扣分,他寫道:「其實好唔開心,但又唔可以做到啲乜…外景拍攝,陰公豬呀,今日真係諸事不利,開工拍攝揸車戲被影相抄牌同扣分…條路又冇牌寫住,根本就係陰人,佢哋今日一定好飽,因為人人經過都中招。😡😠😢我最唔抵,因為係拍攝中囉😒冇(無)端端冇咗三分喎⋯😡😳😭😤真係have a good day嘞。#無辜辜系列」。

(即時娛樂)