拉埋欣宜落水|許廷鏗重掌個人Ig帳戶 孖素顏鄧小巧飯敘 (22:41)

文章日期:2021年01月06日

許廷鏗(Alfred)的Instagram戶口昨晚被入侵,頭像照不但被換成性感女人照片,對方更上載土耳其國旗照片,甚至不停刪除Alfred的帖子,嚇到Alfred相當慌亂,名副其實充滿「無力感」,幸幾小時後他的Ig戶口失而復得。

Alfred為了證明自己已全面掌控個人Ig戶口,今晚他開了Ig live,並和好友鄧小巧齊齊食飯,素顏上陣的小巧更下廚整幾味逗Alfred開心,Alfred還準備相機影低美食,實行「相機食先」。

飯局中,重提Alfred的Ig被入侵一事,他們還鬧着玩,大講有味笑話,甚至拉埋好友鄭欣宜落水。Alfred笑指小巧是hack他Ig帳戶的人,小巧聞言笑稱:「我諗住你好dry,咪擺張大啲(頭像相)囉,但原來都唔夠(大)。」Alfred亦笑說:「唔夠(大)呀,你知我見開乜嘢,即係Joyce(鄭欣宜)。」之後兩人笑到拍晒手,相當抵死!

(即時娛樂)