張建聲增磅減肥無限Loop 為演好角色搞到傷身兼胃抽筋 (16:59)

文章日期:2021年01月07日

張建聲早前在社交網上載面部輪廓消失、「身懷六甲」肉感非常的照片,並自爆體重已逾200磅,他表示間中有胃痛情况出現,網民留言叮囑他小心身體。

張建聲表示他為新角色而努力增磅,目標由180磅增肥至220磅,現在1個月時間,已經有20磅「進帳」,阿聲說:「坦白講係傷身,會易攰、眼瞓、食到胃痛又胃抽筋,間中要食胃藥止痛,不過我計過,一共要增30幾磅,唔係冇可能,3月我就38歲,趁有能力就做咗先。」

今次新戲是新導演和新編劇班底,題材為60至80年代港產武俠片,阿聲飾演懷才不遇導演,為人好hea,做事求其,阿聲說:「導演睇過我訪問、知我做嘢方式,角色為我度身訂做,令我好榮幸,睇過劇本好喜歡,值得為角色增肥。」

另外,新一年阿聲亦有新動向,他會離開合作9年、一手提攜他入行的蕭定一老闆公司,阿聲說:「蕭老闆畀咗好多演戲機會我,由《一路向西》、《壹獄壹世界》、《作家的謊言》等,特別《反黑》中的「招積」一角,令到大家認識到張建聲,好感謝蕭生,佢可以話係我伯樂,好多謝佢。」

(即時娛樂)