張惠雅打麻醉針驚到喊 整好崩牙即自拍曬靚樣 (18:21)

文章日期:2021年01月24日

張惠雅(Regen)日前飲了幾杯酒後借用朋友單車,結果炒車並仆崩門牙。Regen今日去整牙,去見牙醫前表示心情非常緊張,媽媽一度擔心得想陪她同行,結果因為她貪睡而延誤時間,只好在船上整理情緒,希望過程不太痛。最後她順利完成整牙,即時向大家展示靚樣。她聲稱原本半小時完成,可是貪靚才整了個多小時,並自爆牙醫打麻醉針時,她一度驚到喊出來。

相關新聞:同朋友飲多杯|張惠雅酒後踩單車仆崩門牙:有點受驚

張惠雅留言:「外出整牙,尋晚好累但係因為要發post講聲今日oneday唔開,我尋晚個post打咗好耐,因為係打兩隻字就訓(瞓)著一秒,幾經辛苦終於打曬嗰50隻字都無嘅post,今朝醒咗望望嚇親,啲字打錯曬,話說原本都係想過埋今日整多日蛋餅先再出去整牙,好多朋友好好介紹唔同嘅牙醫比我,不過好多星期日都唔開,咁我就放棄啦,好好咁比我班朋友尋日黎長洲望住我笑足一日,佢地都好珍惜我呢個樣,因為補返就唔會再見到,仲唱埋漏風版聽風,然後食食下飯見到許醫生嘅留言,好感動,有一個專業嘅牙醫可以即刻話我知個情況係點,當我聽到一個專業人士口中講可能會感染,我真係驚喇,然後就麻煩許醫生幫我預約今日有開門嘅趁(診)所,好專業,真係,佢好錯愕我仲未去整牙但係整咗一日蛋餅,挑戰牙醫嘅底線,真係好專業。

好喇,我一陣就會變返好靚嘅Regen,無得娛樂大家喇,我而家亦都非常非常緊張,因為我好驚整牙,崩牙少(小)事,整牙先大件事,媽媽今天早上好好,知道我好怕,問我幾點整,陪我,但係我一訓(瞓)就訓(瞓)到得番10分鐘出門口,最後遲咗兩分鐘趕唔到船,而家坐慢船慢慢準備下個情緒,希望一陣唔好咁痛。阿門🙏🏽✨」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張惠雅