李香琴設靈|契仔女趕不及返港奔喪 女兒稱紅色登台衫做琴姐壽衣 (19:35)

文章日期:2021年01月25日

【今日直擊】李香琴(琴姐)今天設靈,女兒蕭紫筠在琴姐契仔陸永昌陪同下,接受傳媒訪問。

蕭紫筠表示琴姐沒有特定信仰,純粹舉行追思會,而靈堂內播放的琴姐生前片段,由琴姐契仔陸永昌負責,她說:「我哋一齊揀相,盡量揀啲有紀念價值照片。」

陸永昌說:「契媽圈內外朋友好多,我哋揀相都好頭痛,因為驚有啲有、有啲冇,盡量做到完美。」蕭紫筠表示重看琴姐照片,想起她跟家人和朋友相親相愛。

問到琴姐有沒有遺願?她說:「冇呀,佢好心滿意足,佢乜嘢都有。(陪葬物件?)佢鍾意有顏色衫及眼鏡,主要都係呢啲。」

問到琴姐身穿的壽衣,蕭紫筠說:「登台衫,紅色,好靚。」陸永昌則補充:「有紅色斗篷,係契媽多次演唱會用嚟著,作為身穿壽衣,好優雅好靚。」

問到有沒有親友趕不及返港出席喪禮?蕭紫筠稱:「契仔契女好多喺外國,大女返唔到,都喺外國,孫女都返唔到。(契仔萬梓良呢?)返唔到,萬子、阿呂(呂良偉)、阿英(關菊英)都喺外國返唔到嚟。」

問到帛金是否用作慈善用途?她說:「一定係。(什麼慈善機構?)琴姐粵劇出身,後來才轉電影及電視界,會將帛金捐去八和會館,因為八和會館好多長者,等佢哋多一封利市過農曆新年。」

相關新聞:李香琴設靈|琴姐跟李樹佳脫離姊弟關係多年 女兒蕭紫筠跟舅父冇聯絡

相關新聞:《永遠懷念李香琴》紀念特輯 陶大宇難忘合演被嚇窒 樓南光自認琴姐心頭刺

相關新聞:李香琴設靈|派彩色口罩 琴姐契仔:寓意她人生充滿色彩

相關新聞:李香琴設靈|琴姐遺照曝光 靈堂內外一片花海

(即時娛樂)