單飛後再合體 C AllStar終齊腳兼推出新歌 (19:30)

文章日期:2021年01月27日
單飛後再合體 C AllStar終齊腳兼推出新歌(拍攝:鍾偉茵,剪接:張家柱)

【今日直擊】男子組合C AllStar為ViuTV《Chill Club》錄影,並正式宣布C AllStar在2021合體,四子推出新歌《集合吧!地球保衛隊》。

他們表示去年曾想過藉10周年重組,但當時各自有工作,成員經過修煉後,今年是最佳時機。釗峰表示經歷過去一年,令他對「今日唔知聽日事」的感覺很重,就好像歌名一樣,為信念再集合。On仔亦相信團結的力量,一定比一個人大。

問到四子經單飛後再聚,感覺有何不同了?King笑言:「唔係唔同了,係唔同晒!」

ViuTV將舉行音樂頒獎禮,釗峰表示很開心有多一個頒獎禮。談到ViuTV歌手都很強勢,他們稱不介意,整個樂壇最緊要就是強勢。

(即時娛樂)

相關字詞﹕合體 齊腳 On仔