圈中筍盤異性緣強 麥玲玲批馬國明好大機會「先有後婚」 (17:51)

文章日期:2021年02月15日

由麥玲玲和林盛斌(Bob)主持的《Master's Talk師父有請》,第2集邀來馬國明、黎諾懿和胡鴻鈞做嘉賓,主題是「旺夫旺妻」。

麥玲玲指馬國明一向異性緣強,從來都不是主動一方,她聽過不少女生的期望,指陳豪未結婚前,是圈中最大筍盤,先揀陳豪,之後就到馬明,指馬明是值得嫁完再嫁的男人,馬明說:「我唔覺喎,我同胡鴻鈞想法差不多,大家夾自然會少啲拗撬,咁樣已經好。我感情事唔會影響工作,曾經試過有啲性格唔啱就鬧交,冇話邊個唔着,過去咗就冇問題。」

麥玲玲又指曾有富豪女兒表示,很喜歡馬明兼求介紹,馬明說:「咁你唔介紹我識?」麥玲玲解釋:「聽聞你有少少悶嘛,不過佢冇阿湯(女友湯洛雯)咁靚。」由於上集湯洛雯在訪問中,提到不斷被傳媒催婚,但男方一直都沒開口,令她非常尷尬,對於女友揚言用視帝獎來換結婚,馬明說:「佢都係講笑啫,我結婚就話畀你聽啦!」

麥玲玲看馬明的命格,即指馬明好大機會先有後婚,全場起哄。黎諾懿說:「咁阿湯要出絕招喇!」胡鴻鈞笑稱:「唔畀用!」馬明表示:「我覺得呢個機會微啲,應該唔會中咗先結婚,希望係結咗婚先有BB,咁我每一次拍拖,都係向結婚方向諗,因為我是好現實嘅人,唔結婚的話,拍拖係好浪費時間,你知我哋開工成日都冇得唞。」麥玲玲指今年4至6月是良辰吉日,叫大家儲定人情賀馬明。

黎諾懿認跟太太一見鍾情,不過是飲醉酒的情况下發生,他自爆:「我太太係周美欣介紹,周美欣想介紹我太太畀我識,約咗一年幾都冇機會,有次我同美欣都飲醉,太太就嚟接美欣,嘩,我見到佢覺得好靚喎,係佢喇!(你飲醉喎!)所以醒咗之後有少少後悔…不過酒醉都有3分醒,我有問佢拎電話,不過佢起初見我飲到成pat嘢咁冇乜感覺,但因為我太有才華,滲晒出嚟,所以一齊咗,咁我太太談吐舉止等所有嘢都好吸引。」

問到有個富裕老婆是否有壓力?諾懿說:「我識我太太時,已經冇乜理屋企生意,佢交畀哥哥理,只係做副線生意,好少參與屋企業務。」

已婚的諾懿借機會讚老婆:「老婆簡直係賢內助,識咗老婆之後,運勢一路好,尤其個仔出埋世之後更好,有師傅話我哋屋企連珠,我需要水,我老婆係水。(旺你更愛老婆?)梗係唔係啦,我由頭到尾都好愛我老婆,好似初戀咁。」

麥玲玲則指胡鴻鈞最旺女人緣,因他的命格是滿盆財星,不過容易三妻四妾,會較遲婚。

(即時娛樂)