禮物的意義|情人節獲老公送電單車 冇牌謝安琪:我真係好驚喜 (12:36)

文章日期:2021年02月16日

前天情人節,謝安琪(Kay)在社交網貼了老公張繼聰送她的禮物照,阿聰送了一部米白色中古電單車給老婆,不過問題是Kay未有電單車牌,而她表示若真的去考電單車牌,9成機會選擇考自動波。

Kay在Ig以「禮物的意義」撰長文訴心聲,她寫道:「當張先生送圖中呢架咁別緻嘅中古電單車仔比我,我當然好欣賞啦﹗但係一諗起自己連電單車牌都冇,仲要呢架係棍波電單車,我真係好驚喜,一份好嘅禮物唔單止氹到你開心,分分鐘仲可以啟發到你,成為你人生嘅轉捩點。

佢送呢架我自己揸唔到嘅電單車俾我,一定係代表咗,佢想鼓勵我跳出自己嘅既定框架,寓意只要我夠膽嘗試,就可以飛身躍起,騎上電單車,開展一段嶄新嘅人生旅程,睇到更多不一樣嘅風光,一定係咁﹗

另外,當我知道佢自己揸咗呢架車,好開心咁出去周圍兜風,我立即意會到,佢一定係想將呢一份喜悅充份活現出嚟,所以話一份好嘅禮物,你係可以有好多層次去欣賞,就算你另一半,送一架你用唔着嘅電單車俾你,然後佢仲自己揸返,你分分鐘得着仲多。親愛的張先生,多謝你,祝你情人節快樂,祝大家情人節快樂。」

網民對阿聰送電單車給老婆做情人節禮物,反應各異,有網民稱:「隔住個mon都聞到火藥味,God Bless 阿聰」﹑「咁咪好囉佢送埋個佢自己呢個司機俾你,每一次享受呢份禮物嘅時候都要一齊享受。」江嘉敏亦留言表示:「哈哈哈,送返啲唇膏呀手袋呀俾佢。」張振朗亦稱:「我終於知道以後送禮物應該係咩方向。」楊潮凱表示:「係愛呀。」

(即時娛樂)